MK dapat call dari TM tanya nak upgrade tak Streamyx kat rumah daripada 512kbps kepada 1Mbps. dengar dia cakap macam tu, MK terus agree aje sebab beza tak banyak pon dgn pakej yg MK subscribe skarang ni.. dua tiga kali dia call lepas pd tu untuk pengesahan.
Sekali dua pengesahan boleh terima akal lagi.. ni sampai tiga pat kali pengesahan, agak melampau. last sekali MK cakap, "nak upgrade, upgrade aje lah.. kan dh buat pengesahan tempoh hari.. berapa kali nk sah baru boleh upgrade?"
Lepas tu terus dia dah tak call MK lagi. lega rasanya hati.. MK pon saje gatalkan tangan check speed test untuk line internet. MK ingat dah diupgrade, rupanya hampeh! masih lagi speed lama. hangpa usha sendiri aje lah.. sakit hati MK bila tengok speed test tadi. iskkkk..
MK speechless dah tengok result kat atas ni. terus rasa cam nak tidoq awal aje.. okay guys, hangpa usha la line kat rumah tu. kalau ada jugak yg ditawarkan untuk upgrade pakej tu, check sama ada speed internet hangpa masih ditakuk lama atau sudah diupgrade.. selamat malam semua.
The Popular Entry
-
Hi, I will stop updating this blog starting from now. Hopefully this blog might be useful in the future for reference. I'm currently ac...
-
Bagi guru-guru yang akan mengisi Pentaksiran Aktiviti Kokurikulum ke dalam SPPBS . Di sini ada sedikit panduan berkenaan dengan jenis Badan...
-
HIGHBASE Strategic Sdn Bhd Position: Scaffolder Level 1 Requirements: Valid DOSH & OGSP Level 1 Scaffolding Certificate from ABM ...
-
Aku rasa macam nak menulis, tapi tak ada idea. Otak tepu, badan lesu. Jadi, camne? Tido je la nampak gayanya. Internet downloading spee...
-
Wooooosh! I'm updating my resume. Met with my old friend who's looking for a job too. He asked for my resume to be submitted along ...
-
Hey, what's up with the title?? Nothinglah.. I just wanna tell you guys (a bit brag), I've moved from a free dot blogspot dot com to...
-
Baru berusia 13 tahun. Ramai orang mengatakan Maddi Jane ni macam JoJo. Meningkat naik sewaktu umur muda. Sekarang ni JoJo pun dah senyap. ...
-
Setelah sekian lama tidak menjenguk DM Agro Farm , akhirnya sekali lagi kami menjejak kaki ke DM Agro Farm, Setiu semalam. Melalui lawatan t...
-
Anda tahu tak Google sekarang sudah berpengkalan di Malaysia? Ramai yang sudah mengetahuinya dan ada juga yang tidak tahu bukan? Google Mala...
-
Assalamualaikum uols.. I want to share a bit about Lesen Menduduki Sementara (L.M.S) atau lebih dikenali dengan Temporary Ownership Licens...
1 comment:
Jangan speed tak naik tapi bil pulak yang naik sudah la sebab diorang ni kekadang saje je nak try buat untung senang cakap dah upgrade tapi sebenarnya x de pon. kalau kita tak buat aduan dorang pun wat dek je.
Post a Comment