Assalamualaikum uols..
Dengan selamba wa buat entry tentang bowling ball. saja wa suka-suka nak post bowling ball kat sini. Brand Roto Grip wa suka sangat sebab coverstock kebanyakkan bola dorang bau wangi macam chewing gum.
Dengan tagline "King Of Them All!", menunjukkan brand ni memang agak best! Haha...
Currently wa pakai bola RG model Mutant Cell Pearl. That day ada ayah wa bawak balik sebijik RG Rogue Cell. Condition bola Rogue Cell tu agak baru lagi. Calar pun tak banyak. Member dia nak jual RM400. Kalau price baru mau mencecah RM800 jugak kot. Aku tak pasti harga kat KL berapa, tapi kalau kat sini memang mahal dari harga di KL.
Check out RG Mutant Cell Pearl.
Dah lama wa tak main bowling derr.. Rasa cam nak pergi Premium Lanes jer esok sebelum wa gerak ke Melaka. Hehe... Tapi wa ada misi keamanan. So, wa harus terus gerak ke Melaka tanpa sedikit pun masa wa dilengahkan. Ok lah semua.. Wa nak tidur and wa harap lu orang sihat selalu disamping keluarga tersayang.
Selamat malam semua.. Selamat malam dunia..
The Popular Entry
-
Hi, I will stop updating this blog starting from now. Hopefully this blog might be useful in the future for reference. I'm currently ac...
-
HIGHBASE Strategic Sdn Bhd Position: Scaffolder Level 1 Requirements: Valid DOSH & OGSP Level 1 Scaffolding Certificate from ABM ...
-
Bagi guru-guru yang akan mengisi Pentaksiran Aktiviti Kokurikulum ke dalam SPPBS . Di sini ada sedikit panduan berkenaan dengan jenis Badan...
-
Alhamdulillah, usia Ahmad Miqdad Huzaifah dah masuk 74 hari. Setakat ni masih belum ada apa yang dia boleh buat. Kekadang tu ada jugak dia ...
-
Hey, what's up with the title?? Nothinglah.. I just wanna tell you guys (a bit brag), I've moved from a free dot blogspot dot com to...
-
Baru berusia 13 tahun. Ramai orang mengatakan Maddi Jane ni macam JoJo. Meningkat naik sewaktu umur muda. Sekarang ni JoJo pun dah senyap. ...
-
Baru aku perasan laundry bag aku dah fully loaded dengan baju bajan aku. OMG! Patutlah baju dalam lemari aku nampak cam dah berkurangan. M...
-
Sesi membasuh cocopeat Rumah semaian Stok cocopeat Anak pokok lada F1 568 Poly tank & pipe Lama dah jari jemari ni ...
-
1. Pada 17 Oktober nanti, aku akan pergi menemani Cik Nurul Huda Zainal Abidin menghadiri Hari Graduasinya di Universiti Pendidikan Sultan I...
-
Anda tahu tak Google sekarang sudah berpengkalan di Malaysia? Ramai yang sudah mengetahuinya dan ada juga yang tidak tahu bukan? Google Mala...

No comments:
Post a Comment