Esok company akan hantar a few personnel untuk buat medical check-up. Salah sorang yang kena pergi untuk medical check-up tu nanti ialah aku. Tak kesah mana pun nak pergi buat medical check-up ni. Apa yang membimbangkan aku ialah BOSET.
Apekebenda BOSET tu? BOSET ialah singkatan untuk Basic Offshore Safety Emergency Training. Aku ada tengok video kat youtube, camne dorang conduct course ni dan ianya buat aku jadi sangat gementar. Mana tidaknya, siap kena naik model helicopter kemudian direndam ke dalam air dan peserta harus escape dari helicopter tu sewaktu di dalam air.
Bagi aku, untuk latihan teori sangatlah mudah. Tapi bila sampai tang hands on ni yang buat aku gigil. Apa-apa hal pun, kita tunggu jer nanti. Harap-harap aku tak lemas. :P
The Popular Entry
-
Bagi guru-guru yang akan mengisi Pentaksiran Aktiviti Kokurikulum ke dalam SPPBS . Di sini ada sedikit panduan berkenaan dengan jenis Badan...
-
Hi, I will stop updating this blog starting from now. Hopefully this blog might be useful in the future for reference. I'm currently ac...
-
Aku rasa macam nak menulis, tapi tak ada idea. Otak tepu, badan lesu. Jadi, camne? Tido je la nampak gayanya. Internet downloading spee...
-
HIGHBASE Strategic Sdn Bhd Position: Scaffolder Level 1 Requirements: Valid DOSH & OGSP Level 1 Scaffolding Certificate from ABM ...
-
Setelah sekian lama tidak menjenguk DM Agro Farm , akhirnya sekali lagi kami menjejak kaki ke DM Agro Farm, Setiu semalam. Melalui lawatan t...
-
Anda tahu tak Google sekarang sudah berpengkalan di Malaysia? Ramai yang sudah mengetahuinya dan ada juga yang tidak tahu bukan? Google Mala...
-
Dua hari lepas, aku ada terbitkan entri tentang sektor pertanian yang sedang aku ceburi sekarang. Mungkin ada di luar sana yang ingin menget...
-
Hey, what's up with the title?? Nothinglah.. I just wanna tell you guys (a bit brag), I've moved from a free dot blogspot dot com to...
-
Assalamualaikum... Pertama sekali MK melahirkan rasa simpati terhadap Mindef kerana kandungan di dalam laman web mereka telah dipermainkan...
-
Hello.. hello.. hello.. Nak kopi ke milo? Kepada sesiapa yang berminat nak beli kereta ni, boleh contact wa ye! ( AMARAN : HANYA UNTUK M...
No comments:
Post a Comment