Akhirnya Dapat Juga Ferarri!
Setelah sekian lama aku berusaha. Berusaha dengan gigih sekali.. Akhirnya!!
Akhirnya dapat juga aku mengambil gambar secara live! Ferarri di daerah Kemaman. Lokasinya di belakang bangunan Maybank Kemaman.
Aku terkejut pada mulanya dan aku berkata dalam hati, "Orang kaya mana yang berani parking Ferarri dia jauh di belakang bangunan macam ni?"
Aku salute pemilik Ferarri ni kerana dia seorang orang kaya yang merendah diri. Tak ada sifat menunjuk-nunjuk dengan meletakkan kenderaan di tempat orang ramai seperti kebanyakkan orang kaya lain. Ya lah, mungkin mereka takut kereta mereka dipecah dan dibawa lari oleh pencuri kan?
Apa pun, aku berjaya juga snap gambar Ferarri sekali sepanjang hidup aku di atas muka bumi Allah ini. :)
Nota kaki berbulu : Oleh kerana kontest aku tiada sambutan, jadi secara rasminya kontest tersebut telah ditutup. Sebarang penyertaan tidak akan dilayan selepas ini. Sekian, harap maklum.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
The Popular Entry
-
Bagi guru-guru yang akan mengisi Pentaksiran Aktiviti Kokurikulum ke dalam SPPBS . Di sini ada sedikit panduan berkenaan dengan jenis Badan...
-
Hi, I will stop updating this blog starting from now. Hopefully this blog might be useful in the future for reference. I'm currently ac...
-
Aku rasa macam nak menulis, tapi tak ada idea. Otak tepu, badan lesu. Jadi, camne? Tido je la nampak gayanya. Internet downloading spee...
-
HIGHBASE Strategic Sdn Bhd Position: Scaffolder Level 1 Requirements: Valid DOSH & OGSP Level 1 Scaffolding Certificate from ABM ...
-
Setelah sekian lama tidak menjenguk DM Agro Farm , akhirnya sekali lagi kami menjejak kaki ke DM Agro Farm, Setiu semalam. Melalui lawatan t...
-
Dua hari lepas, aku ada terbitkan entri tentang sektor pertanian yang sedang aku ceburi sekarang. Mungkin ada di luar sana yang ingin menget...
-
Assalamualaikum... Pertama sekali MK melahirkan rasa simpati terhadap Mindef kerana kandungan di dalam laman web mereka telah dipermainkan...
-
Anda tahu tak Google sekarang sudah berpengkalan di Malaysia? Ramai yang sudah mengetahuinya dan ada juga yang tidak tahu bukan? Google Mala...
-
Frust? Jangan cakap la.. sangat frust. Rasa tertipu dengan Telekom Malaysia. Lambat bayar kena potong, tapi line Streamyx semput. Nasib bai...
-
Hello.. hello.. hello.. Nak kopi ke milo? Kepada sesiapa yang berminat nak beli kereta ni, boleh contact wa ye! ( AMARAN : HANYA UNTUK M...


1 comment:
halamak..kete sape nih..nak tompang!hu3
Post a Comment