สวัสดีทุกคน เป็นไงบ้าง?
Terbaik!! Mari belajar Bahasa Thailand. Mesti korang macam blur blur kan apakah maksud entri kali ni.. Maksudnya, Penat Dan Pening.. Atas orang tahu jer. Bahahaha!!
Apa pula maksud yang first phrase kat atas tu? Hello Everybody. How are you doing? Mantap tak? Tak?? Lantak pi kat hangpa.. La ni, aku nak cerita kat hangpa macam mana aku boleh jadi letih dan penat. Ni lebih kurang macham nasihat jugaklah. Bukan pasai pa.. Pasai aku ni suka berjaga malam. Lepaih pada tu, duk bangkit awai.. Bangkit awai pon tak guna pasai lepas Subuh for sure aku akan tidoq balik.
Tu salah satu sebab la kot nooo.. Aku ni bukannya tau sangat pasai penyakit ni. Bila aku tidoq dak ikut time, mula la kepala rasa nyutttt nyuttttt berdenyut. Kebiasaan orang duk sebut, ngappppp ngapppp.. Tapi la ni kepala aku dak rasa lagu tu.. rasa nyuttttt nyuttttttt ja. Tu dia, bila loghat Loq Staq dah keluaq aku jadi lagu ni la.
Sebut pasai Loq Staq ni, rasa rindu pulak nak balik sana. Lama dah aiihh aku tak balik sana. Adalah dekat dekat 10 tahun. Sapa kat sini orang Loq Staq? Hehehe.. Meh kita beramah mesra meh. Dalam kad pengenalan aku, tengah-tengah tu 02 duk ada. Hangpa jangan tertukaq dengan Burma pulak. Pasai depa mai sini dapat kad pengenalan pon 02 jugak. Keliru sungguh aihh..
Weh, dah pukui 12 lebih. Aku nak cuba tidoq. Mana tau.. kot kot malam ni mengena ka.. Kena jaga kesihatan derr la ni. Bahaya derrrr.. Tahun depan nak kahwin. Bhahahaha!!
The Popular Entry
-
Bagi guru-guru yang akan mengisi Pentaksiran Aktiviti Kokurikulum ke dalam SPPBS . Di sini ada sedikit panduan berkenaan dengan jenis Badan...
-
Hi, I will stop updating this blog starting from now. Hopefully this blog might be useful in the future for reference. I'm currently ac...
-
Aku rasa macam nak menulis, tapi tak ada idea. Otak tepu, badan lesu. Jadi, camne? Tido je la nampak gayanya. Internet downloading spee...
-
HIGHBASE Strategic Sdn Bhd Position: Scaffolder Level 1 Requirements: Valid DOSH & OGSP Level 1 Scaffolding Certificate from ABM ...
-
Setelah sekian lama tidak menjenguk DM Agro Farm , akhirnya sekali lagi kami menjejak kaki ke DM Agro Farm, Setiu semalam. Melalui lawatan t...
-
Anda tahu tak Google sekarang sudah berpengkalan di Malaysia? Ramai yang sudah mengetahuinya dan ada juga yang tidak tahu bukan? Google Mala...
-
Dua hari lepas, aku ada terbitkan entri tentang sektor pertanian yang sedang aku ceburi sekarang. Mungkin ada di luar sana yang ingin menget...
-
Hey, what's up with the title?? Nothinglah.. I just wanna tell you guys (a bit brag), I've moved from a free dot blogspot dot com to...
-
Assalamualaikum... Pertama sekali MK melahirkan rasa simpati terhadap Mindef kerana kandungan di dalam laman web mereka telah dipermainkan...
-
Hello.. hello.. hello.. Nak kopi ke milo? Kepada sesiapa yang berminat nak beli kereta ni, boleh contact wa ye! ( AMARAN : HANYA UNTUK M...
No comments:
Post a Comment