Ya Allah, sekejap sangat masa berlalu. Tup tup dah nak masuk bulan Disember. Tak sampai 2 minggu pun lagi Mat akan bergelar suami. Homaigoshhh! Nervous ada, pening ada, nak pitam pun ada. Over excited pun ada sikit.
Hari ni balik rumah dah lewat. Keluar mencari rezeki lebih untuk buat kahwin. Pagi jap lagi nak shoot ke Kuala Terengganu pulak! Memang torrrrrbaek! Mat belum tido lagi ni. Kepala duk berdenyut dari semalam lagi. Entahlah.. Risau pun ada ni. Takut kesihatan terganggu. Tapi, apakan daya.. Mat kena full swing this week sebelum bercuti panjang nanti.
Kerja sendiri, macam ni lah gayanya. Oklah, Mat nak baca fasal National Feedlot Corporation (NFC) sekejap. Nak tahu perkembangan semasa sejenak. Mat dengar cerita, Terengganu Agriculture Development Corporation (TADC) juga mempunyai masalah dalaman sekarang ni. Cuma satu hal yang menghairankan Mat. Kenapa bilamana sesebuah anak syarikat kerajaan ni, ia akan mencetuskan masalah dan juga menanggung kerugian yang sangat besar. Mat tengok, pengusaha-pengusaha persendirian baik Melayu atau Cina, boleh je survive. Siap untung berjuta-juta ringgit.
Dah masuk sikit bab politik kat situ. Tapi tak kesahlah! Mat nak explanation daripada pihak tertentu kerana rakyat seperti Mat ingin tahu. :)
The Popular Entry
-
Bagi guru-guru yang akan mengisi Pentaksiran Aktiviti Kokurikulum ke dalam SPPBS . Di sini ada sedikit panduan berkenaan dengan jenis Badan...
-
Hi, I will stop updating this blog starting from now. Hopefully this blog might be useful in the future for reference. I'm currently ac...
-
Aku rasa macam nak menulis, tapi tak ada idea. Otak tepu, badan lesu. Jadi, camne? Tido je la nampak gayanya. Internet downloading spee...
-
HIGHBASE Strategic Sdn Bhd Position: Scaffolder Level 1 Requirements: Valid DOSH & OGSP Level 1 Scaffolding Certificate from ABM ...
-
Setelah sekian lama tidak menjenguk DM Agro Farm , akhirnya sekali lagi kami menjejak kaki ke DM Agro Farm, Setiu semalam. Melalui lawatan t...
-
Dua hari lepas, aku ada terbitkan entri tentang sektor pertanian yang sedang aku ceburi sekarang. Mungkin ada di luar sana yang ingin menget...
-
Assalamualaikum... Pertama sekali MK melahirkan rasa simpati terhadap Mindef kerana kandungan di dalam laman web mereka telah dipermainkan...
-
Anda tahu tak Google sekarang sudah berpengkalan di Malaysia? Ramai yang sudah mengetahuinya dan ada juga yang tidak tahu bukan? Google Mala...
-
Hello.. hello.. hello.. Nak kopi ke milo? Kepada sesiapa yang berminat nak beli kereta ni, boleh contact wa ye! ( AMARAN : HANYA UNTUK M...
-
Hey, what's up with the title?? Nothinglah.. I just wanna tell you guys (a bit brag), I've moved from a free dot blogspot dot com to...
No comments:
Post a Comment