Imba wimbo wa upepo
Wakati unajiwa na
Imba wimbo wa upepo
Wakati ndoto tamu
Lala mpaka
Usiku uisheni
Upepo wa usiku
Wimbo wangu na
Wimbo wangu
Inaendelea
Milele
If korang tengok cerita tu tahun 1998 dulu, mesti korang tau apa yang aku merepek kat atas tu.. Hehe..
Best cerita MJY ni.. Aku siap keluar air mata kot masa Joe jatuh ferris wheel tu.. Sedih siot.. Baik gila si Joe tu.. Tapi manusia tersilap anggap kebaikan dia sebab Joe tu gorilla yang termutasi.. Eh, ye ker dia termutasi? Itu bukan ke cerita Godzilla.. Kan? Haha..
Apa pun, Joe seekor gorilla yang sangat besar dari gorilla biasa.. Kira macam rare species la dia tu..
Kepada yang tak pernah tengok tu, better korang tengok cerita Mighty Joe Young ni.. Best! Aku bagi 4.5 over 5 untuk rating cerita ni.. Charlize Theron kot jadi heroin dia.. Salah sorang actress kesayangan aku.. Hihi...
Sent from my BlackBerry® smartphone via Celcom-Axiata Mobile.
The Popular Entry
-
Bagi guru-guru yang akan mengisi Pentaksiran Aktiviti Kokurikulum ke dalam SPPBS . Di sini ada sedikit panduan berkenaan dengan jenis Badan...
-
Hi, I will stop updating this blog starting from now. Hopefully this blog might be useful in the future for reference. I'm currently ac...
-
Aku rasa macam nak menulis, tapi tak ada idea. Otak tepu, badan lesu. Jadi, camne? Tido je la nampak gayanya. Internet downloading spee...
-
HIGHBASE Strategic Sdn Bhd Position: Scaffolder Level 1 Requirements: Valid DOSH & OGSP Level 1 Scaffolding Certificate from ABM ...
-
Setelah sekian lama tidak menjenguk DM Agro Farm , akhirnya sekali lagi kami menjejak kaki ke DM Agro Farm, Setiu semalam. Melalui lawatan t...
-
Anda tahu tak Google sekarang sudah berpengkalan di Malaysia? Ramai yang sudah mengetahuinya dan ada juga yang tidak tahu bukan? Google Mala...
-
Dua hari lepas, aku ada terbitkan entri tentang sektor pertanian yang sedang aku ceburi sekarang. Mungkin ada di luar sana yang ingin menget...
-
Hey, what's up with the title?? Nothinglah.. I just wanna tell you guys (a bit brag), I've moved from a free dot blogspot dot com to...
-
Assalamualaikum... Pertama sekali MK melahirkan rasa simpati terhadap Mindef kerana kandungan di dalam laman web mereka telah dipermainkan...
-
Hello.. hello.. hello.. Nak kopi ke milo? Kepada sesiapa yang berminat nak beli kereta ni, boleh contact wa ye! ( AMARAN : HANYA UNTUK M...
No comments:
Post a Comment