Rasa macam nak kena beli external hard disk je! Laptop aku dah mula mengalami semput-semput. Nampak macam dah nyawa-nyawa ikan. Takut tak sempat nak copy semua yang ada dalam hard disk laptop aku ni. Jawabnya, hancurlah hidup aku!
Semua folders dan files yang ada dalam hard disk ini sangat berharga. Harap-harap sempat aku beli external hard disk bulan depan. Kalau tak, pasrah sahaja dengan ketentuan Ilahi. Dah ditakdirkan jadi macam tu kan? Apa boleh buat..
Apa pun, aku sangat gembira mendengar perkhabaran dari Huda yang abah dia hantar kereta untuk kegunaan dia di sana. Semoga Allah Taala sentiasa melindungi Huda dengan rahmat-Nya..
Malam ini tiada aktiviti yang menarik since colleague aku yang sorang ni dah resign. Hari ni last day dia kat office. Ada buat jamuan ringkas di office tadi bersempena dengan majlis perpisahan. Aku tak pernah merasai pon majlis perpisahan ni (tak pernah resign in proper way).
Mata dah rabak.. Esok jenuh nak bangun tidur...
The Popular Entry
-
Bagi guru-guru yang akan mengisi Pentaksiran Aktiviti Kokurikulum ke dalam SPPBS . Di sini ada sedikit panduan berkenaan dengan jenis Badan...
-
Hi, I will stop updating this blog starting from now. Hopefully this blog might be useful in the future for reference. I'm currently ac...
-
Aku rasa macam nak menulis, tapi tak ada idea. Otak tepu, badan lesu. Jadi, camne? Tido je la nampak gayanya. Internet downloading spee...
-
HIGHBASE Strategic Sdn Bhd Position: Scaffolder Level 1 Requirements: Valid DOSH & OGSP Level 1 Scaffolding Certificate from ABM ...
-
Setelah sekian lama tidak menjenguk DM Agro Farm , akhirnya sekali lagi kami menjejak kaki ke DM Agro Farm, Setiu semalam. Melalui lawatan t...
-
Dua hari lepas, aku ada terbitkan entri tentang sektor pertanian yang sedang aku ceburi sekarang. Mungkin ada di luar sana yang ingin menget...
-
Assalamualaikum... Pertama sekali MK melahirkan rasa simpati terhadap Mindef kerana kandungan di dalam laman web mereka telah dipermainkan...
-
Anda tahu tak Google sekarang sudah berpengkalan di Malaysia? Ramai yang sudah mengetahuinya dan ada juga yang tidak tahu bukan? Google Mala...
-
Hello.. hello.. hello.. Nak kopi ke milo? Kepada sesiapa yang berminat nak beli kereta ni, boleh contact wa ye! ( AMARAN : HANYA UNTUK M...
-
Hey, what's up with the title?? Nothinglah.. I just wanna tell you guys (a bit brag), I've moved from a free dot blogspot dot com to...
No comments:
Post a Comment