MALL VIRTUAL KAMI

Semalam, aku setup virtual mall untuk produk yg wife & mak aku jual.. produk yg aku jual pun ada satu kat situ. White Light untuk putihkan gigi yg kuning cam air teh tarik. =)

Kat mana nak view mall kami? Ni URL virtual mall tu, http://sinarbaharumall.blogspot.com. Belum ada budget untuk domain name sendiri. Pinjam Blogger punya dulu.

Actually aku kurang pandai nak promote blog ni. Kalau tak mesti pageviews untuk blog aku ni dah mencanak gila b*bi.. kan? Anyway, tadi aku check kat stats untuk virtual mall kami, hasilnya agak memeranjatkan sebab aku belum lagi jalankan promosi kat mana-mana.

Klik untuk tumbesaran

Ada sesiapa boleh ajar macam mana nak promote blog tak? Aku budak baru belajar.. ambil galah jolok la blog aku sama yer! K... thanks.

No comments:

The Popular Entry