Entah apa kena, lately semua dah demam dengan bowling. Video di bawah ni, game aku yang ke lapan dah. Rasa macam nak terlucut bahu duk membaling bola tu. Maaflah sebab aku baru belajar main hook. Kalau ada cacat cela tu, faham-faham je lah.
Pertandingan bowling tertutup keluarga Nik Mala 2011 akan diadakan pada bulan March nanti. Kira macam training habis-habisan la aku sekarang ni. Persediaan untuk mengalahkan semua.. hahaa! Macam bagus je kan? Janji aku cuba lakukan yang terbaik!
The Popular Entry
-
Hi, I will stop updating this blog starting from now. Hopefully this blog might be useful in the future for reference. I'm currently ac...
-
HIGHBASE Strategic Sdn Bhd Position: Scaffolder Level 1 Requirements: Valid DOSH & OGSP Level 1 Scaffolding Certificate from ABM ...
-
Bagi guru-guru yang akan mengisi Pentaksiran Aktiviti Kokurikulum ke dalam SPPBS . Di sini ada sedikit panduan berkenaan dengan jenis Badan...
-
Alhamdulillah, usia Ahmad Miqdad Huzaifah dah masuk 74 hari. Setakat ni masih belum ada apa yang dia boleh buat. Kekadang tu ada jugak dia ...
-
Hey, what's up with the title?? Nothinglah.. I just wanna tell you guys (a bit brag), I've moved from a free dot blogspot dot com to...
-
Baru berusia 13 tahun. Ramai orang mengatakan Maddi Jane ni macam JoJo. Meningkat naik sewaktu umur muda. Sekarang ni JoJo pun dah senyap. ...
-
Baru aku perasan laundry bag aku dah fully loaded dengan baju bajan aku. OMG! Patutlah baju dalam lemari aku nampak cam dah berkurangan. M...
-
Sesi membasuh cocopeat Rumah semaian Stok cocopeat Anak pokok lada F1 568 Poly tank & pipe Lama dah jari jemari ni ...
-
1. Pada 17 Oktober nanti, aku akan pergi menemani Cik Nurul Huda Zainal Abidin menghadiri Hari Graduasinya di Universiti Pendidikan Sultan I...
-
Anda tahu tak Google sekarang sudah berpengkalan di Malaysia? Ramai yang sudah mengetahuinya dan ada juga yang tidak tahu bukan? Google Mala...
No comments:
Post a Comment