Internet Haprak!
Sabar tu separuh dari iman kan? Tapi kalau dah 800 disconnect dengan sendirinya, boleh bersabar lagi ke? Dah la internet tak stabil, line telefon pon tak boleh pakai dah. Bila angkat telefon, bunyi bising. Ada gangguan line kot.. Tapi Telekom takde ambil tindakan apa-apa pon.. Nak call tak boleh! Cam haprak jer!
Aku tengah bengang ni... Tengah baik loading page, tetiba tak boleh view. Icon wireless kat bawah tu keluar tanda seru warna kuning.
Setakat ni dah 2 kali perkara yang sama jadi. Internet bayar mahal, tapi servis OUT!! Hari tu 2 bulan tak ada internet. Pastu dorang cakap nak bagi rebate, sampai ke hari ni tak dapat rebate tu... 1 Malaysia ke macam tu? Servis entah hape hape.. Emosi aku sekejap. Hish!!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
The Popular Entry
-
Bagi guru-guru yang akan mengisi Pentaksiran Aktiviti Kokurikulum ke dalam SPPBS . Di sini ada sedikit panduan berkenaan dengan jenis Badan...
-
Hi, I will stop updating this blog starting from now. Hopefully this blog might be useful in the future for reference. I'm currently ac...
-
Aku rasa macam nak menulis, tapi tak ada idea. Otak tepu, badan lesu. Jadi, camne? Tido je la nampak gayanya. Internet downloading spee...
-
HIGHBASE Strategic Sdn Bhd Position: Scaffolder Level 1 Requirements: Valid DOSH & OGSP Level 1 Scaffolding Certificate from ABM ...
-
Setelah sekian lama tidak menjenguk DM Agro Farm , akhirnya sekali lagi kami menjejak kaki ke DM Agro Farm, Setiu semalam. Melalui lawatan t...
-
Anda tahu tak Google sekarang sudah berpengkalan di Malaysia? Ramai yang sudah mengetahuinya dan ada juga yang tidak tahu bukan? Google Mala...
-
Dua hari lepas, aku ada terbitkan entri tentang sektor pertanian yang sedang aku ceburi sekarang. Mungkin ada di luar sana yang ingin menget...
-
Hey, what's up with the title?? Nothinglah.. I just wanna tell you guys (a bit brag), I've moved from a free dot blogspot dot com to...
-
Assalamualaikum... Pertama sekali MK melahirkan rasa simpati terhadap Mindef kerana kandungan di dalam laman web mereka telah dipermainkan...
-
Hello.. hello.. hello.. Nak kopi ke milo? Kepada sesiapa yang berminat nak beli kereta ni, boleh contact wa ye! ( AMARAN : HANYA UNTUK M...

4 comments:
sokong2...umh sy pon tenet cmtu gak...asek kua tnde seru jer...kjp dpt kejap x...bayar je mahal2 kan..aishh..ape daaaa...
hehe..dah call 100 tadi..kena sound setepek kat atas muka..terdiam customer service dia..geram sangat nih..habis sume kerja tergendala..client dah bising2 sbb lambat reply email..haduihhh..
ha3,situasi yg sentiasa dhadapi oleh pelanggan broadband.huuu
itulah pasal..dh dorg nak dominasi sgt jalur lebar kt negara ni..skrg bila dh servis pn mcm haprak,still lg ckp masih boleh handle..ntah la...
Post a Comment