Streamyx Problem Lagi!

Sakit hati aku. Balik rumah dari main bowling tadi ingat nak check jadual siraman pokok. Sekali internet browser tulis, "This web page is not available".

Baca sampai habis explanation dia, rupa-rupanya DNS lookup failed. Terus aku call 100 untuk buat aduan kerosakkan. Macam-macam dah staff TMnet suruh aku buat, tapi masih gagal. Lampu DSL stabil je. Takde problem dengan connection.

Mak aku buat andaian, kabel line telefon rosak sekali lagi dek penangan musang yang bermastautin bersama kami tetapi dudul di antara bumbung dan shilling rumah. Kalau betul, memang mangkuk hayun lah binatang yang bergelar musang tu. Penat aku tulis! GERAM punya pasal.

Argh! Tido lagi baik kalau camni..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

The Popular Entry