LANGIT TAK SELALU CERAH

Bak kata pepatah, "langit tidak selalu cerah, hidup tidak selalu indah".. jadi masa untuk kehidupan saya yg indah terpaksa saya abaikan buat seketika kerana masa untuk audit telah tiba..

Fail-fail perlu dikemaskini..

Mulai esok, saya harus bertungkus lumus menyiapkan semua dokumen yg diperlukan untuk tujuan audit.. 30 Jun ini merupakan tarikh akhir untuk saya perkemaskan apa-apa yg longgar.. kena bersengkang mata siang dan malam bagi menyiapkan kesemuanya.

Entri ni di auto-publish.. senak kepala otak nak fikir.. sekarang, baca blog kengkawan pun jarang-jarang.. tak tahu kenapa, tapi rasa malas untuk ber'tenet' ni semakin membuak-buak.. bayar Streamyx kat rumah pun untuk muat-turun dan baca 'sotkabar' atas talian sahaja..

'Tenet' semakin memualkan saya.. tolooooooong! serabutlah kepala hotak ni..

No comments:

The Popular Entry