Live! Bank Islam Online Server Down

Entry first secara live! Hahaa.. Poyo jer ayat weh.

Anyway, perbankan internet Bank Islam sekarang ni tengah down. Tergendala kejap kerja aku nak transfer duit ke akaun orang ni. Nak bayar duit orang.. Apa boleh buat, kerja makan gaji dengan orang. macam ni la.. banyak berhutang daripada menyimpan. sorry, off topic sikit..

Http 500 yang membawa maksud internal server error

Mungkin pukul 12:00am hingga pukul 12:30am server rest kot.. macam ATM machine jugak. ataupun aku sorang jer yang tak tahu akan hal ni.

Aku nak try semula pukul 1:00am jap lagi.. kalau boleh, bermakna perbankan online pun offline jugak macam ATM machine. Sementara nak tunggu pukul 1:00am, aku nak blogwalk jap. teehehe~

Update :
Bank Islam Online sama jugak macam ATM machine. Aku dah boleh login pada jam 12:40am. Alhamdulillah, aku dah bayar duit si polan tu.. sekarang baki dlm akaun ialah RM9.77!

1 comment:

Anonymous said...

bank islm online byk kali server error dh dekt setahun lebih... xpuas hati dgn cara org islam bekerja.. (kecewa)

The Popular Entry