ChurpChurp registration

aku tak pasti apa benda ChurpChurp ni dan bagaimana ia berfungsi. yang aku tahu, cuma nuffnang. apa pun aku telah mendaftar. sedang menggodek apa yang boleh aku buat dengan ChurpChurp ni.

aku tengok sekarang ni ramai sangat orang daftar ChurpChurp ni. untuk tidak ketinggalan dalam arus kemodenan, aku daftar sekali. nanti bila aku dah faham fungsinya, aku akan buat satu entri tentang ChurpChurp ni. mungkin.. bergantung kepada kerajinan dan masa aku.

kalau rasa ChurpChurp ni tak best, aku akan beritahu. andai kata ianya best, entri akan aku buat tentang benefit ChurpChurp ni.

footnote: orang lain sibuk dengan page rank, aku sibuk dengan benda yang bukan-bukan.

footnote2: entri ni aku auto-publish. jangan ingat aku ada masa nak online. aku sibuk sekarang ni dengan kebun aku. ni pun mencuri masa sikit untuk tulis entri ni semua sebab takut blog ni terkubur begitu sahaja.

No comments:

The Popular Entry