Cuba.. Cuba.. Dan Cuba Lagi

Maaf jika tiada sebarang update berlaku di sini. Bukan kerana tiada idea atau malas, tetapi sedang sibuk dengan kebun fertigasi aku. Aku cuba sedaya upaya untuk tidak menenggelamkan blog ni.

Mungkin aku sibuk mengupdate blog kebun aku. Kalau ingin belajar tentang pertanian sedikit sebanyak insya'Allah ada di dalam blog kebun aku iaitu http://bb-peladang.blogspot.com. Boleh ajukan sebarang pertanyaan dengan meninggalkan komen anda di sana. Aku takut kat sini aku tak berapa nak tengok sangat.

Sekali lagi aku mohon maaf kerana ketidaksempatan aku untuk memberikan yang terbaik di sini.

Selamat malam semua. Assalamualaikum..

6 comments:

Anonymous said...

kalau dah sibuk berkebun tak payah sibuk jawab hal BERSIH LA...bengong

Anonymous said...

ikut suka dia la nak sibuk hal bersih ke sampah ke ambiga ke..apsal dia pakai duit kau ke

Unknown said...

ooppss... terkedu plak dgn komen lalat langau nih...


btw, singgah sini dihari minggu..

wah, bagus tu berbudi pada tanah... lumayan hasilnya..

Nashrul Sabri said...

terima kasih di atas komen yg membina dan terima kasih juga di atas komen yg menyokong.

kakyong
terima kasih kakyong sbb singgah. sy ada ke blog kakyong tempoh hari. nak follow, tapi tak tau kat mane letak follower punya widget. hehe..

Unknown said...

terima kasih mat kadiaq,

hjg minggu lepas bbrp hari juga widget follower tu 'hilang', semalam dah ade dah..

Nashrul Sabri said...

kakyong
sama sama kakyong. selalu selalu lah jenguk blog yg tak seberapa ni nooo..

The Popular Entry