ENTRI PERTAMA NASTRADAMUS

Aku tidak pasti samada akan meneruskan entri di blog lama, atau berpindah seratus peratus di sini. Andai keadaan mengizinkan, aku akan terus menulis di sana.

Ini adalah entri pertama aku di blog baru ini. Mungkin ramai yang tertanya-tanya kenapa aku berpindah... Jawapannya mudah. Ini dinamakan re-branding. Niat aku adalah untuk kekal tanpa nama. Aku tidak mahu orang mengenali aku.

Segala apa yang aku kongsikan di sini akan menjadi satu arkib buat diri aku sendiri dan juga para pembaca sekalian umat—tidak kira bangsa, agama, dan juga kerakyatan. Yang penting, informasi adalah tepat dan berguna pada semua.

Berkenaan dengan label, aku masih lagi memikirkannya. Genre blog ini masih lagi dalam pertimbangan. Apa-apa pun, nantikan kemunculan entri-entri lain selepas ini.

Nota penulis : Aku harap blog ini mendapat sambutan ramai dan mempunyai ramai pembaca. Insya'Allah....

No comments:

The Popular Entry