Rumah terbuka sempena Aidilfitri

Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah, sudah empat hari kita menyambut Aidilfitri.

4 Syawal, saya menerima banyak sekali jemputan untuk menghadiri rumah terbuka. Tetapi hanya beberapa rumah sahaja yang saya sempat berkunjung.

Kredit gambar : Renjuna.com

Permohonan maaf secara terbuka ingin saya pohon jika rumah anda tidak saya kunjungi pada hari ini. Insya'Allah, esok saya akan sambung bercuti. Akan saya pergunakan sepenuh hari saya esok, untuk menghadiri rumah terbuka saudara-saudari sekalian.

Blog ini sudah mula beroperasi seperti sediakala. Saya harap blog ini akan mendapat sambutan daripada ramai pembaca. Wallahua'lam...

Nota penulis : Al-Fatihah buat Allahyarhamah Datuk Sosilawati dan mangsa-mangsa pembunuhan kejam baru-baru ini. Semoga roh mereka ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman kepada Allah S.W.T.

No comments:

The Popular Entry