Menyambung cuti

Assalamualaikum W.B.T,

Gambar di pagi Aidilfitri.

Alhamdulillah kerana Allah S.W.T masih memanjangkan usia saya untuk menulis di blog yang tak seberapa ini.

Hari ini saya menyambung cuti ehsan yang telah diberikan oleh syarikat. Insya'Allah sampai hari Sabtu depan. Walaupun cuti, saya berada dalam status on-call. Bila-bila masa sahaja saya boleh dipanggil untuk masuk bekerja.

Dikesempatan bercuti ni, saya ingin menggunakan sebaik mungkin waktu untuk berkunjung ke rumah sahabat handai bagi mengeratkan lagi tali silaturrahim antara saya dengan sahabat-sahabat yang saya kenal. Insya'Allah, selepas solat Zohor, maka akan bermulalah pengembaraan saya untuk menziarah sahabat-sahabat yang baru dan juga yang sudah lama tidak berjumpa.

Nota penulis : Kepada sahabat-sahabat yang membaca blog saya ni, nantikan kemunculan saya di depan pintu rumah anda.

No comments:

The Popular Entry