LAGENDA BUDAK SETAN

Lagenda Budak Setan (Jun 2010)
Baru sahaja selesai menonton filem Lagenda Budak Setan (LBS). aku tahu, ramai yang dah menonton filem tu dan aku juga tahu, aku sangat ketinggalan.

Apa boleh buat? baru semalam beli DVD. hendak menonton di panggung wayang, jauh sangat kedudukan panggung wayang dengan tempat tinggal. lagipun, tiada berteman untuk menonton wayang. =P sangat tidak boleh diterima akal alasan tu.

Tidak hairanlah kenapa ramai sangat yang bercakap tentang filem tersebut. aku bagi 3.5 bintang dari 5 bintang-bintang yang ada. kenapa sikit sangat? sebab kemunculan Lisa Surihani sikit sangat dalam cerita tu. hahaha..

Petang ni aku hendak sambung menonton filem. filem apa? Piranha 3D! ya.. aku terpaksa beli DVD cetak rompak sebab aku tiada masa untuk pergi menonton di panggung wayang. maaflah ya! tetapi, bila ianya filem MELAYU, aku pasti beli yang ori. menyokong industri perfileman tanah air. cewahhh!

Bersambung di esok hari. sekarang tak boleh taip panjang-panjang. takut orang bosan membaca. aku berhenti setakat ni dahulu. Assalamualaikum wbt...

Nota penulis : Harap-harap lepas ni pengarah filem memperbanyakkan babak yang mempamerkan Lisa Surihani. bukan apa, aku suka tengok wajah dia yang tenang tu. jika dia pakai tudung, tentu lagi menenangkan jiwa setiap lelaki yang melihatnya. hehehe... jangan marah ya!

No comments:

The Popular Entry