KERJA DI OFFSHORE

Perhatian! kepada sesiapa yang berminat untuk bekerja di offshore, sila email kat aku resume korang. Email aku, nashrul.sabri[at]live.com dan jangan memandai spam inbox aku dengan benda-benda yang tak berfaedah. Aku tak minat skim cepat kaya pasal skim cepat kaya banyak yang menipu orang. Kerja makan gaji lagi baik!

Jawatan-jawatan yang diperlukan:-
Rigger Scaffolder
Material Coordinator w/ 5 years of experience

Expediter w/ 5 years of experience
QA/QC Inspector w/ 10 years of experience
Document Controller w/ 5 years of experience


Bagi jawatan Document Controller, anda diperlukan di onshore dan juga offshore.

Berminat? Hantar resume kat aku. Shortlisted akan dihubungi untuk menghadiri temuduga di Kemaman, Terengganu.

Sekian, terima kasih.

13 comments:

Anonymous said...

Salam bang,

Saya tinggal di Kerteh, Tgg. Skrg saya kerja di travel agent.
Saya ingin tukar kerjaya memandangkan saya graduate diploma mechanical engineering.
Saya berminat utk bekerja di offshore. Saya graduate tahun 2011.. umur 23tahun, julai ni 24tahun.

Saya ada baca blog bang tapi x tahu post tu dh expired ke belum.

Sbb saya n kawan sorang lagi nk kerja kat offshore.

Harap bang dpt tolong.

Terima Kasih.
Shahril Aziz

Nashrul Sabri said...

Wa'alaikumsalam,

Buat sementara waktu ni, tiada kekosongan jawatan. Jika berminat untuk bekerja dalam bidang oil and gas, sila hantar resume ke email saya nashrulsabri[at]gmail.com. Email yang saya provide di atas tu saya dah tutup.

Jika boleh, sertakan sekali nombor telefon untuk senang dihubungi jika terdapat jawatan kosong dalam bidang oil and gas ni.

Harap maklum.

fiq said...

Assalamualaikum bro..

nk tnya keje dlm bidang it xde ke..? Huhu..kalau ade leh email kt sy x? Terima kasih

fiq said...

Salam..nk tnya kja dlm bidang it ada x?kalau ada leh email kt sy x?trima kasih bro..sy bab2 teknikal it bleh r..huhu

fiq said...

Assalamualaikum bro..

nk tnya keje dlm bidang it xde ke..? Huhu..kalau ade leh email kt sy x? Terima kasih

Anonymous said...

assalam , bang kalau ade sijil bosiet ngn sjil kimpalan shield metal 1G bleh mntak offshore x ?

Nashrul Sabri said...

Untuk Fiq, kerja dalam bidang IT untuk offshore susah sikit nak cari.

Anonymous, sila hantar resume ke nashrulsabri@gmail.com kerana bulan Februari nanti In Shaa Allah ada projek di Petronas Penapisan Melaka. Boleh cuba.

Erma said...

Salam bro. ;-) saya br je habis degree in mechatronics engineering. Saya tade experience apa apa lagi in oil and gas. Apakah persediaan yang patut ada untuk mulakan kerja dgn oil and gas.lagisatu, saya seorang perempuan. And apa jawatan yang patut dan sesuai. Mohon minta penjelasan.

Unknown said...

asalamuilaikum bro ,saya terbaca ada kerja kosong ..offshore saya amat berminat,jawatan rigger bagaimana nak minta kerja dengan bro.

Nashrul Sabri said...

Wa'alaikumsalam saudara Rosli Abdullah. Pertama sekali saya ingin mohon maaf atas kelewatan membalas komen saudara. Yang kedua, buat sementara waktu ini saya tidak aktif dalam industri minyak & gas. Saya berehat buat sementara waktu dan belum tahu bila akan kembali aktif dalam industri tersebut. Walaubagaimana pun, saudara boleh e-mel resume/CV saudara kepada saya di nashrulsabri[at]gmail.com dan saya akan cuba panjangkan resume tersebut kepada sahabat handai saya yang masih dalam industri tersebut, In Shaa Allah.

Unknown said...

Salam Sejahtera Encik. Saya student University Malaysia Terengganu dalam degree pengurusan maritim. Maor saya dalam port and shipping. Ada peluang ke saya bekerja di dalam industry oil and gas?

Anonymous said...

Salam encik.sy ingin bertanya pendapat
,Saya mengambil jurusan dalam bidang Industrial Design di politeknik.Adakah
saya mempunyai peluang untuk menceburi bidang Offshore ini ?

Mohd firdaus said...

Klayakan ape utk kje offshore

The Popular Entry