WEB ADMINISTRATOR

Sebagai seorang web administrator, apa yang perlu diingati ialah kata laluan untuk access client area atau backdoor laman web tersebut. Jadi, kenapa aku pilih tajuk entry cenggini?

Sebab selaku web administrator laman web sekolah ayah aku, aku telah lalai dalam mengingati kata laluan untuk log masuk ke backdoor laman web tu.

Bak kata white caucasian, "I'm DOOMED!" dan kepala aku asyik duduk terbayang-bayang kata laluan yang aku biasa gunakan untuk administrate laman web sendiri dulu (dulu aku pernah ada satu blog wordpress, okay!).

Apa yang memeningkan aku lagi, bila aku guna file transfer protocol (ftp) pun masih lagi tak boleh access. Agak menjengkelkan jugak bila dia tulis Operation Timed Out. Adakah internet aku terlalu slow untuk access ataupun server web hoster aku yang problem.

Ada sesiapa boleh tolong aku tak? Cuba access http://sktelokkalong.edu.my:8080 dan tengok apa output yang korang dapat. Kalau boleh access, tolong comment yer. Aku cam dah naik mereng dibuatnya. Asyik Timed Out jer manjang. Annoying betul la benda alah tu.

Tolong yer.. Pleaseeeeeee...

P.s : aku tak layak jadi web administrator sebab aku jarang ingat password macam orang lain. :(

No comments:

The Popular Entry