GODAAN, KEMAHUAN, NAFSU!

Ya ampun! aku pasrah ni... boleh ke aku lawan dengan godaan nafsu kemahuan aku ni? semalam masa gi bayar bil telefon, aku ternampak model baru BlackBerry Curve 9360!

BlackBerry Curve 9360 with OS7

Mengancam habis.. sampai tak boleh nak tido malam dah dibuatnya... dengan OS7 tuh! melampau betol BlackBerry ni.. apsal tak keluarkan awal-awal hari tu.... kalau tak, takde aku angkut Curve 9300 ni lagi.. macam @#$%$@#$!!! hahaha.. RAM pon sampai 512MB, internal memory pon 512MB.. dengan slimnya!! 11mm tebal, 99g berat.. memang menggiurkan... slurrrrrpppppp! Smartphones dari BlackBerry yang paling nipis dihasilkan.. bengang betol aku dengan spesifikasi Curve 9360 nih.. gerammmmm.. gerammmmmm je..

11mm thickness; weighing 99g — slim kan?

Sesungguhnya aku nak membina rumahtangga nie.. terpaksa kawal nafsu kemahuan aku... haipppp!! semua tu nanti lepas dah kawin boleh beli.. biar selesai satu persatu dulu.. banyak lagi keperluan yang belom dibeli.. sabar mattttttt.. sabarrrrrrr...

No comments:

The Popular Entry