Buku Panduan Fertigasi dan Benih Tanaman

Alhamdulillah, buku yang aku order dari Romatech Agro telah sampai diperkarangan rumah tengah hari tadi. Terima kasih Prof untuk benih yang disertakan sekali.

Buku Panduan Tanaman Fertigasi dan benih-benih dari Romatech Agro

Benih-benih yang ada tu, insya'Allah aku nak cuba tanam belakang rumah. Nak tengok berbuah ke tak. Hehehe... Rasa teruja sangat! Bila agaknya permohonan Lesen Menduduki Sementara untuk tanah pertanian yang aku mohon baru-baru ini akan diluluskan yer?

Aku berharap sangat akan dapat jadikan impian aku untuk memiliki ladang lada seperti pengusaha-pengusaha ladang lada yang lain tercapai. Insya'Allah, jika ada rezeki lebih, dapatlah aku bantu penduduk-penduduk setempat untuk meningkatkan tahap sosioekonomi mereka seiring dengan ETP yang Dato' Seri Najib Razak kita perkenalkan tu. Kurang-kurang kesenangan tu dapat dirasai bersama dengan izin Allah Ta'ala.

Semoga Allah Ta'ala permudahkan setiap urusan aku dalam menjadikan impian aku ini suatu kenyataan. Amin..

No comments:

The Popular Entry