Aku Kecewa!

Frust menonggeng aku lepas dapat tahu yg Ayu Raudhah telah selamat diijab-kabulkan dengan Zaquan Adha.. Mane tak frust beb! Ex-girlfriend tu.. hahaa.... Perasannya aku! :P

Gambar dipetik dari blog Beautifulnara.com

Anyway, TAHNIAH aku ucapkan kepada pasangan pengantin baru.. Semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Jangan diikutkan sangat trend sekarang yg asyik kahwin cerai.. kahwin cerai yg sangat top dikalangan artis tanahair mahu pun artis barat. Kahwin, pastu jaga rumahtangga tu elok-elok.

Kredit kepada Beautifulnara.com

Kalau rasa tak bahagia, berdoa.. mintak petunjuk dan pertolongan dari Allah Ta'ala supaya eratkan lagi hubungan suami isteri tu. Cuba untuk selesaikan setiap permasalahan tu dengan cara yg molek-molek. Akal yg Allah kurniakan tu, guna dengan sebaik mungkin.. Jangan ikutkan hati dan perasaan sangat. Dah macam pakar motivasi pulak aku berceramah kat sini..

SEMOGA KEKAL BAHAGIA SELAMANYA!

Nota kaki bangku :
Frust weh! Frust sesangat... Tapi apakan daya, cikgu Nurul Huda lagi menawan. Hihiii....

2 comments:

Aleen Aiden said...

hee.semoga dorang kekal bahagia ke aher hayat..

Nashrul Sabri said...

mudah-mudahan mcm tu la..jgn sekerat jln je mcm yg lain..huuuhu...kesian ex-girlfriend nas.. :p

The Popular Entry