Semakin Hari Semakin Berdebar

Woii.. nervous aku skarang ni.. mana idaknyer.. dalam masa sebulan lebih sikit lagi aku dah nak bergelar suami.. sapa tak nervous bhai.. jabat tangan tok kadi... seram sejuk..

Nak pikul tanggungjawab sbg seorg suami ni bukan senang bhai.. cuak katak aku ni.. hari ahad ni baru nak pegi tempah baju melayu.. hope semua plan berjalan dgn lancar, insya Allah.. kepada sesiapa yg interested nak pegi, sila emelkan aku alamat korang kat nashrul.sabri@programmer.net dan mention nama korang sekali.. bukan pegi tempah baju melayu sekali dgn aku.. tapi nak pegi time aku akad nikah nanti (bajet artis) di rumah bakal isteri aku.. pasal lepas tu terus kenduri sekali dgn makan beradab.. hihihi...

Dub.. dab.. dub.. dab... Nervous...!

ARGHHHHH..! Please lah... aku nak tido ni.. esok nak ke setiu pulak... mata, tolonglah pejam.. otak, tolonglah berehat... esok kita nak jalan jauh ni bhai...

No comments:

The Popular Entry