Majlis Pertunangan (Part I)

Sorry de.. Lama gila tak update. Bukan apa, sibuk campur dengan malas sikit, pastu campur dengan takde idea.. Anyway, entry kali ni aku nak letak gambar-gambar sekitar majlis pertunangan jer. Kalau korang rasa bosan nak tengok, sila tutup browser ni. Hahahaha!!!

Cincin Pertunangan

Rombongan dari Kemaman ke Kuala Terengganu

Rombongan tiba di kawasan rumah pihak perempuan
Nota kaki bangku : Tu jer dulu.. Nantikan sambungannya di hari lain. Kalau aku tak buat camni, alamatnya tak berupdate blog aku ni. Konpom bersawang blog ni...

2 comments:

Unknown said...

tahniah aku ucapkan pada ko dan pasangan,
mudah2an ia kekal hingga ke jinjang pelamin dan seterusnya hingga akhir hayat :)

Nashrul Sabri said...

Amin Ya Robbal Alamin.. Aku dah selamat satu perkara. Kau bila lagi CW? Teehehe~~ Suh mama carikanlah..

The Popular Entry