Akhirnya Dapat Juga Ferarri!



Setelah sekian lama aku berusaha. Berusaha dengan gigih sekali.. Akhirnya!!

Akhirnya dapat juga aku mengambil gambar secara live! Ferarri di daerah Kemaman. Lokasinya di belakang bangunan Maybank Kemaman.

Aku terkejut pada mulanya dan aku berkata dalam hati, "Orang kaya mana yang berani parking Ferarri dia jauh di belakang bangunan macam ni?"

Aku salute pemilik Ferarri ni kerana dia seorang orang kaya yang merendah diri. Tak ada sifat menunjuk-nunjuk dengan meletakkan kenderaan di tempat orang ramai seperti kebanyakkan orang kaya lain. Ya lah, mungkin mereka takut kereta mereka dipecah dan dibawa lari oleh pencuri kan?

Apa pun, aku berjaya juga snap gambar Ferarri sekali sepanjang hidup aku di atas muka bumi Allah ini. :)

Nota kaki berbulu : Oleh kerana kontest aku tiada sambutan, jadi secara rasminya kontest tersebut telah ditutup. Sebarang penyertaan tidak akan dilayan selepas ini. Sekian, harap maklum.

1 comment:

Aleen Aiden said...

halamak..kete sape nih..nak tompang!hu3

The Popular Entry