HILANG STATUS SEBAGAI GLITTERATI NUFFNANG

Baru hari ini saya membuka laman sesawang Nuffnang setelah sekian lama tidak membukanya. Agak mengecewakan apabila status membership saya telah diubah oleh mereka, daripada Glitterati kepada Ordinary. Saya sedikit terkilan kerana di dalam blog saya sebelum ini tidak terdapat iklan dari advertiser lain, melainkan Nuffnang.

Syarat untuk melayakkan seorang blogger mendapat status tersebut ialah dengan hanya menumpukan  Nuffnang sebagai advertiser mereka di blog. Mungkin blog saya kurang traffic membuatkan mereka menarik balik status tersebut. Walaubagaimanapun, saya akan tetap menyokong  Nuffnang dan akan sentiasa meletakkan iklan mereka di blog saya.

Syarat-syarat untuk Nuffnang Glitterati club

Saya cuba untuk berfikiran positif kali ini dengan meyakinkan diri saya, "Apa ada pada status?" dan cuba untuk tidak menulis dengan perasaan amarah saya. Hidup ini harus disertakan dengan penggunaan akal semaksima yang mungkin.

No comments:

The Popular Entry