Layan Perasaan Dengan Rio

Akibat kebosanan yang melampau dan batuk yang berterusan menyebabkan saya masih lagi terjaga. Gegaran kuat akibat batuk menyebabkan otak saya terasa sakit. Jiwa saya menjadi kacau bilau.

Kulit Album Kumpulan Rio pada tahun 1996

Jadi saya mula melayari youtube.com untuk menenami saya dikala kebosanan ini walaupun mata sudah mula terasa pedih dan kemerahan. Jom! Lirik saya sertakan bersama selepas video di bawah.


Penyanyi/Kumpulan : Rio
Tajuk Lagu : Layu Di Hujung Mekar

Haruskah ku terus melayani perasaan
Meskipun ku tahu ini hanyalah khayalan

Cinta ku padamu haruskah aku teruskan [Chorus 1]
Kerana ku tahu dirimu sudah berteman

Tiada ertinya
Apakah akhirnya percintaan

Pohon cinta yang dulu mekar berbunga [Chorus 2]
Kini tandus tiada bermaya
Bunga cinta yang dulu mekar mewangi
Kini layu di pusara bumi

Tidak mungkin kembang lagi dan berseri...

*mula ulang Chorus 1 x 1 kali
**mula ulang Chorus 2 x 1 kali

Harap anda semua terhibur sebelum tidur. Selamat malam semua.

No comments:

The Popular Entry