EXTERNAL HARD DISK

Rasa macam nak kena beli external hard disk je! Laptop aku dah mula mengalami semput-semput. Nampak macam dah nyawa-nyawa ikan. Takut tak sempat nak copy semua yang ada dalam hard disk laptop aku ni. Jawabnya, hancurlah hidup aku!

Semua folders dan files yang ada dalam hard disk ini sangat berharga. Harap-harap sempat aku beli external hard disk bulan depan. Kalau tak, pasrah sahaja dengan ketentuan Ilahi. Dah ditakdirkan jadi macam tu kan? Apa boleh buat..

Apa pun, aku sangat gembira mendengar perkhabaran dari Huda yang abah dia hantar kereta untuk kegunaan dia di sana. Semoga Allah Taala sentiasa melindungi Huda dengan rahmat-Nya..

Malam ini tiada aktiviti yang menarik since colleague aku yang sorang ni dah resign. Hari ni last day dia kat office. Ada buat jamuan ringkas di office tadi bersempena dengan majlis perpisahan. Aku tak pernah merasai pon majlis perpisahan ni (tak pernah resign in proper way).

Mata dah rabak.. Esok jenuh nak bangun tidur...

No comments:

The Popular Entry