Akhirnya!

Alhamdulillah.. akhirnya aku berjaya mendaftarkan diri aku di gengblogger.com dan sudah pun ping blog aku kat sana. :) Harap-harap blog ni dapat traffic sikit-sikit dari gengblogger.com. Almaklumlah, blog tak seberapa macam blog ni, mane nak meletop sangat kan?

Anyway, terima kasih kepada En. Adam yang dah beberapa kali nasihatkan aku untuk register gengblogger.com untuk dapatkan traffic dari sana. Akhirnya, terlaksana jugak apa yang beliau cadangkan. Skema bahasa aku guna. Maaf, aku tak biasa menulis dengan bahasa singkatan mahupun bahasa yang pelik-pelik ni. Orang dah berusialah katakan. :P

Di harap dapatlah tuan-tuan dan puan-puan mahupun cik-cik meninggalkan komen di blog yang tak seberapa ni. Oklah semua, aku nak keluar makan ikan bakar jap.. Nanti ada masa, aku post lagi entri. Ni dah macam sesi perkenalan je. Hihihi...

2 comments:

Anonymous said...

Salam bro...owh tahniah.traffic sure laa naik nanti...rajin2 blogwalking jugak...and klo nk lg traffic letak meebo chat room kat bawah nie...traffic sure naik kalo promote bg link sambil chat...

My recent post ►Tutorial : Meebo Chat Vs Cbox

Nashrul Sabri said...

tengoklah nanti macam mane.. :)

The Popular Entry