Adik Disangka Isteri

Ade ke patut adik aku si Najwa tu orang kat U-bowl Mesra Mall sangkakan orang rumah aku.. Budak tu pon satu hal, baru darjah lima tapi badan dah macam mak budak. Nasib baik gigi kapak tu besor je menandakan gigi tu gigi susu lagik..

Asyik makan jer.. Mane badan tak besor macam mak budak!

Semalam masa pegi main bowling, sebelum nak gi membaling bola tu dah makan kat Burger King.. Tup tup tak sampai 2 jam lepas tu ngadu lapor! Huh? Selera amenda budak nih? Nasib baik adik aku.. Kalau bukan adik aku, dah aku biarkan kebuluran je dia.

Makan waffle yg RM2.50 tu.. Aku tak tahu berapa dia beli. Tapi lepas tu, dalam pukul 9:00pm camtu, aku ajak dia pegi dinner kat food court Mesra Mall. Belom sempat aku tanya nak makan ape, dia dah mintak nak hot plate! Besar siottt badan budak nih.. Baju sekolah pon dah takde saiz. Kena pakai saiz budak tingkatan 3.. mana nak cari derrr kain kaler biru gelap memandangkan baju budak sekolah menengah nih kain dia warna biru cerah.

Berat badan pulak dah boleh fight dengan mak aku.. Wakil Malaysia untuk sukan SUMO Wanita budak nih satu hari nanti. Dah.... aku malas bebel panjang-panjang. Korang saksikanlah sendiri gambar yg aku ambik dari profile FB dia.

Gambar Najwa tengah melahap pizza

Sampai dah tak muat lensa camera dah.. Kepada Najwa, kalau baca blog abang nih.. dah boleh beransur-ansur diet. Mane nak cari pakaian untuk Najwa bila dah naik ke sekolah menengah nanti! Adessss...

No comments:

The Popular Entry