Urat Kentut Putus

Bila internet asyik putus-putus, aku rasa macam nak kentut jer.. Adakah talian internet kat rumah aku ni bersangkut-paut dengan urat kentut aku? Rasanya macam tak.

Aku cuma nak bagitahu yang aku bengang bila internet asyik putus-putus ni. Provider tahu cukup bulan nak pitis, tapi servis asyik putus-putus. Report kat hak pengguna baru tahu.. Kalau ada masalah, inform la. Jangan main ikut sedap je nak disconnectkan line aku, pastu connectkan semula. Mentang-mentang kat rumah aku ni bukan static IP, korang suka suki je kerat-sambung talian.

Kata servis mantap, tapi tak nampak pun realiti kemantapan servis depa. Sat lagi kalau aku tukaq provider, pastu aku hasut yang lain supaya ikut aku tukaq provider, kata aku ni penghasut pulak. Tangkap aku bubuh dalam ISA. Kita sama-sama nak cari makan. Bukan kami tak bayaq servis depa.. Tiap-tiap bulan duk bayaq sampai nak bayaq hutang lain pun sangkut-sangkut. Utamakan internet pasai lambat bayaq sikit je dah kena potong. Sepatutnya servis tip top la seperti yang di bayar.

Dahla, aku malaih nak celoteh panjang berjela. Hangpa tak larat nak baca. Aku rasa macam dah nak tutup Facebook. Dah malaih je macam nak aktif dengan benda tak bermanfaat tu (kononnya).. hehee..

No comments:

The Popular Entry